Landbrogatan 11, Karlskrona

Hörseltest

Kostnadsfritt

Välkommen till Audikas hörselklinik på Landbrogatan 11 i Karlskrona!

För Audika är alla detaljer i livet värda att höra

Med över 30 hörselkliniker i södra och mellersta Sverige är Audika Sveriges ledande privata aktör inom hörselvård. Audikas mål är att alla ska nå sin fulla hörselpotential och arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Audikas legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Få hjälp med din hörsel av en audionom hos Audika Karlskrona

Hos Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Audika säljer också hörselprodukter som passar olika behov, samt hörapparatsbatterier till alla möjliga modeller. Du kan handla på någon av Audikas 30 kliniker eller online på hörselbutik.se

Upplever du nedsatt hörsel?

Har du problem eller känner igen något av följande?

• Du har svårt att följa med i konversationer när fler pratar samtidigt.

• Du har svårt att lokalisera var ljud kommer ifrån.

• Din familj och vänner säger att du har börjat höja volymen när du ser på TV eller lyssnar på musik.

• Du tycker andra mumlar och pratar otydligt.

Ju tidigare du söker hjälp, desto bättre! Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest hos Audika Karlskrona är kostnadsfritt. Du behöver ingen remiss för att boka en tid.

Audika erbjuder hörapparater med modern och smart teknik

Hos Audika i Karlskrona kan du prova hörapparater med den allra senaste och smartaste tekniken. Audika erbjuder internetuppkopplade, laddningsbara och återkopplingsfria hörapparater. Dagens hörapparater är digitala och diskreta. De allra senaste modellerna gör det inte bara möjligt att förstärka ljud, utan också att skapa bättre förutsättningar för hjärnan att tolka och förstå ljuden vi hör. Irriterande bakgrundsljud dämpas och eventuell återkoppling förhindras innan den ens uppstår.

Ta steget mot bättre hörsel redan idag - välkommen till Audika Karlskrona!

Informationen uppdaterades 14:30 - 8 jan, 2024

Fråga ställd 03:10 - 27 dec, 2018

jag undrar om det finns andra behandlingar mitt vänster öra tjuter i flera år högt och jag får inte sova men jag hör bra Med vänlig hälsning sven midholm

Audika Karlskrona svarar:

Hej Sven, vi vill gärna hjälpa dig. För att kunna hjälpa dig på bästa sätt ber vi dig att kontakta vår kundservice, du kan ringa oss på 0200 - 11 14 50 eller skicka ett mail till kundservice@audika.se. Med vänlig hälsning, Audika hörselklinik

Se öppettider på audika.se

010 - 888 5# ## Visa nummer