Närhälsan Gibraltargatan barnavårdscentral, Göteborg

Om Närhälsan Gibraltargatan barnavårdscentral, Göteborg

Barnavårdscentralen följer ditt barn från nyfödd till skolstart. Vi ger råd och stöd till barnfamiljer om barns utveckling, kost, sömn och barnsäkerhet.

Barnavårdscentralen följer barnhälsovårdens basprogram med hälsoundersökningar och vaccinationer. Vi erbjuder även hembesök och föräldragrupper till nyblivna föräldrar.
Vi har ett nära samarbete med barnmorskemottagningen, barnmedicin, skola, förskola, logoped och psykolog.

Gibraltargatan 1C, 411 32, Göteborg - visa på karta