Sömnlaboratorium Avesta

Om Sömnlaboratorium Avesta

På sömnlab i Avesta utreder och behandlar vi sömnbesvär, inkluderande sömnsvårigheter, parasomnier, snarkning och sömnapné.

Vi utreder och behandlar Restless legs (rastlösa ben).

DSPS patienter (försenad sömnfas) kan få hjälp att hitta tillbaka till rätt sömnfas genom t ex ljusterapi eller kronoterapi.

Lindsnäsvägen 2, 774 41 Avesta - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:00 - 21:00 För inringning
Sömnutredningsverksamhet

Sömnlaboratorium Avesta

3,9

14:30 - 22 nov, 2017 skrev:

Utmärkt o professionellt bemött, bedömd och åtgärdad.
Dock för att följa upp när man har ett snabbt ärende är både svårt o förvirrande.
Sidan säger kontaktdata, ger tider osv. När man ringer så dels en massa val o sedan
oavsett vad du väljer en tilldelad telefontid utan påverkan....är ju rätt svårt när man jobbar...dessutom är infon med öppettider sådan att man förutsätter att ngn svarar, lr kö-funktion..
Behöver egentligen bara svar hur man går tillväga när man byter landsting för CPAP osv..

2,2

10:06 - 05 sep, 2016 skrev:

Fantastiskt trevlig och kunnig sköterska vi fick träffa. Hon var en riktig solstråle.

01:10 - 23 feb, 2015