Bipolärmottagning, Göteborg

Om Bipolärmottagning, Göteborg

Specialistmottagning för patienter över 18 år för behandling och uppföljning av personer med Bipolär I o II sjukdom.
Mottagningens upptagningsområde är hela Göteborg, Sahlgrenska, Östras o Mölndals upptagningsområden.
Samarbete med våra två heldygnsvårdsavdelningar 362 och 366 på Östra sjukhuset.

Ekelundsgatan 1, 411 18, Göteborg, plan 2 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 13:00 1/6 t o m 31/8
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 1/9 t o m 31/5
  • Onsdag - Torsdag 08:00 - 16:30

Bipolärmottagning, Göteborg

00:04 - 17 mar, 2017 skrev:

Brukar ha taggarna utåt när det kommer till sjukvården men hos er känner jag tillit och att mina behov alltid tillgodoses

22:56 - 24 aug, 2016 skrev:

Efter ett rent helvete i psykiatrivården fick jag hopp när jag blev omhändertagen av personalen på Bipolärmottagningen! Tack!!!

17:52 - 06 dec, 2015

18:39 - 04 jun, 2015 skrev:

Efter ett antal regelbundna besök är jag mycket nöjd med bemötande och behandling på mottagningen.