Jourcentralen Luleå

Om Jourcentralen Luleå

Nya öppettider på jourcentralen.$Lördag, söndag samt helgdagar kl 10-17. De förändrade öppettiderna innebär en begränsning i möjligheten att söka vård under jourtid. Därför ska du alltid ringa 1177 eller besöka www.1177.se innan du planerar att besöka jourcentralen för att få adekvata råd om rätt vårdnivå. 1177 har öppet dygnet runt. Patientavgift vid besök på jourcentralen 300 kr, barn 20 år avgiftsfritt.

Ej angivet
Robertsviksgatan 9, 971 89 LULEÅ - visa på karta