Ullvi-Tuna Barnavårdscentral

Om Ullvi-Tuna Barnavårdscentral

0221 - 264 61 , 0221 - 264 62 , 0221 - 264 66 , 0221 - 265 72

Vi ger råd och stöd till dig som är förälder med barn i åldern 0-6 år. Du är välkommen att vända dig till oss med alla frågor du har om ditt barns hälsa och ditt föräldraskap.

Här kan du få stöd och vägledning i din föräldraroll och samtala om ditt barns behov och utveckling. Du får också stöd och information om amning, mat och matvanor, sömn, sjukdomar, barnsäkerhet och vaccinationer.

Glasgatan 27, Köping - visa på karta
Rökning förbjuden på området
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.