Öppet, idag till 12:30

Reproduktionsmedicinska laboratoriet, Tema Kvinnohälsa o Hälsoprofessioner, Karolinska Universitetssjukhuset

Blickagången 6,Novumhuset plan 4 Hiss F,HUDDINGE

På Reproduktionsmedicins laboratorium utför vi spermaanalyser inför fertilitetsbehandling vid ofrivillig barnlöshet och fertilitetsutredningar och tar emot män som är i behov av fertilitetsbevarande åtgärder. Vi gör också efterkontroll efter vasektomier och har donationsverksamhet. Vi är ackrediterade av SWEDAC för spermaanalyser vid fertilitetsutredningar.

Informationen uppdaterades 09:08 - 18 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 12:30