Mottagning Reproduktionsmedicin Huddinge, Karolinska Universitetssjukhuset

Mottagning Reproduktionsmedicin Huddinge, Karolinska Universitetssjukhuset

, Huddinge

Hälsovägen 7,Novumhuset, plan 4, Huddinge,Huddinge, 14186

Ofrivillig barnlöshet - infertilitet. Reproduktionsmedicin Karolinska har ett komplett utbud av olika typer av assisterad befruktning (ART) eller som det också kallas In vitro fertilisering (IVF). Vi är specialiserade på komplexa utredningar och avancerade behandlingar av ofrivillig barnlöshet. All högspecialiserad vård inom reproduktionsmedicin utförs vid Karolinska Universitetssjukhuset.
Vi erbjuder patienter vård inom samtliga områden som berör assisterad befruktning. Vi jobbar integrerat med olika specialiteter, vård, forskning och utbildning.

Reproduktionsmedicin Karolinska har uppdraget att bedriva nationell högspecialiserad vård (NHV) av patienter med behov av Preimplantatorisk Genetisk Testing (PGT f.d. PGD).

För mer information om öppettider vid helger, kötid, regler, donation etc eller vill du bli ägg- eller spermiedonator. Se vår hemsida.
www.karolinska/reproduktionsmedicin

Informationen uppdaterades 15:49 - 18 jan, 2024

Nordic IVF - Solna Strand
Bli uppringd - Boka gynekolog
Solna

3 jan, 2024

Helt värdelös mottagning. Man måste ringa kl 7 på morgonen för att ens ha chans att komma i kontakt med dem. Man måste ringa varje vecka och be dem att boka en procedur som beställdes i Augusti. De lovar att boka så snart som möjligt och ingenting händer. Nu fick vi tid i Mars, 7 månader efter remisen skickades medan hela behandlingsprocessen stå på är på grund av detta. Vet inte vem som jobbar där men det är totalt kaos. Varför måste jag som en patient ringa konstant och påminna dem att göra sitt jobb? Jag snackar inte ens om mental påfrestning och frustration att inte få hjälp man behöver.

Reproduktionsmedicin