Öppet måndag från 08:00

Mottagning Reproduktionsmedicin Huddinge, Karolinska Universitetssjukhuset

Hälsovägen 7,Blickagången 6, Flemingsberg,HUDDINGE

Mottagning Reproduktionsmedicin Huddinge, Karolinska Universitetssjukhuset

Ofrivillig barnlöshet - infertilitet Reproduktionsmedicin Karolinska har ett komplett utbud av olika typer av assisterad befruktning (ART) eller som det också kallas In vitro fertilisering (IVF). Vi är specialiserade på komplexa utredningar och avancerade behandlingar av ofrivillig barnlöshet. All högspecialiserad vård inom reproduktionsmedicin utförs vid Karolinska Universitetssjukhuset. Vi erbjuder patienter vård inom samtliga områden som berör assisterad befruktning. Vi jobbar integrerat med olika specialiteter, vård, forskning och utbildning. För mer information om öppettider, kötid, regler, donation etc eller vill du bli ägg- eller spermiedonator. Se vår hemsida. www.karolinska/reproduktionsmedicin

Informationen uppdaterades 17:18 - 5 mar, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:00