Närhälsan Hjällbo barnavårdscentral, Angered

Om Närhälsan Hjällbo barnavårdscentral, Angered

Här erbjuds barnhälsovård av barnsjuksköterskor. Vi har telefonrådgivning kl 8-9 måndag till fredag och öppen mottagning måndag till torsdag 10.30-11.30 (ej sjuka barn). Till nyfödda erbjuder vi hembesök, vi har temabaserade kurser för föräldrar samt kurser i spädbarnsmassage. Vi samarbetar med Lärjedalens förskolor, barnmorskemottagningar, Hjällbo Vårdcentral barn/mödrapsykolog, dietist, skolhälsovården och resurscentrum där bl.a familjestödare och socionomer ingår.

Bergsgårdsgärdet 89B, 424 32, Angered, 1 trappa upp - visa på karta
Drop-in
Välkommen till vår nya RESEVACCINATIONSMOTTAGNING. Lågt pris, god service. Kontakta BVC eller VC