Tandregleringen Kungsbacka, Kungsbacka

Om Tandregleringen Kungsbacka, Kungsbacka

Vi är en specialistklinik bestående av tandläkare och ortodontisköterskor som arbetar med tandreglering på barn och vuxna. Vi arbetar med miljövänliga metoder, kvalitetssäkring och ny teknik. Fotografering och röntgen är helt digitaliserade för att minska miljöpåverkan av kemikalier och för att kunna arbeta med minimala röntgen doser. Journaler och tidbok är helt digitaliserade för snabb åtkomst och för att spara papper.

Gamla Göteborgsvägen 5 - visa på karta
Ja, i form av remiss från tandläkare
Ortodonti