Kvälls- och helgmottagningen Halmstad, Halmstad

Om Kvälls- och helgmottagningen Halmstad, Halmstad

Till oss söker du vid akuta fall som till exempel vid:

- Infektioner i luftvägarna

- Öroninflammation

- Halsfluss

- Urinvägsinfektion

- Sårskador

- Allergiska reaktioner

För tidsbeställning: Ring kl 16.30 till sjukhusväxeln, 035-13 10 00, och be dem koppla dig till Kvälls- och Helgmottagningen Halmstad.

Om ditt sjukdomstillstånd kräver utredning, kontinuitet i vård och behandling hänvisar vi dig till din vårdcentral. Detsamma gäller för förlängning av pågående sjukskrivning eller receptförnyelse.

Långgatan 32 - visa på karta
  • Lördag - Söndag 07:30 - 17:45
  • Lördag - Söndag 09:00 - 18:00

Kvälls- och helgmottagningen Halmstad, Halmstad

00:11 - 22 sep, 2019 skrev:

En verklig solskens-upplevelse jag fick genom er, från början till slut ! Tack !