Öppet, idag till 12:00

Barnavårdscentralen Kattegattkliniken, Halmstad

Fiskaregatan 19, Halmstad

Barnavårdscentralen Kattegattkliniken, Halmstad

Verksamheten på vår barnavårdscentral Kattungen på Söder i Halmstad bedrivs i enlighet med de riktlinjer som utarbetats av Socialstyrelsen samt nationellt utarbetade basprogram. Detta innebär att vi följer barnets utveckling från födsel till skolstart, vilket betyder kostnadsfria hälsoundersökningar, vaccinationer samt hälsorådgivning/upplysning. Vår digitala mottagning, PTJ24, ersätter 1177 för din kontakt med oss. Du kan framöver logga in direkt via länken och registrera ditt ärende: https://e-besok.se/ptj/kattegattkliniken

Informationen uppdaterades 09:35 - 16 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:30 enl ök