Hallstahammar Barnavårdscentral

Om Hallstahammar Barnavårdscentral

Vi ger råd och stöd till dig som är förälder med barn i åldern 0-6 år. Du är välkommen att vända dig till oss med alla frågor du har om ditt barns hälsa och ditt föräldraskap.

Här kan du få stöd och vägledning i föräldrarollen och samtala om barns behov och utveckling. Du får också stöd och information om amning, mat och matvanor, sömn, sjukdomar, barnsäkerhet och vaccinationer.

Cecilia 021-176722
Mari: 021-17 67 23
Nina 021-17 67 24

Vegagatan 1, Hallstahammar - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.