Alléjouren, Haga-Annedal

Om Alléjouren, Haga-Annedal

Alléjouren har öppet vardagar kl 17.00 - 22.00, helger och röda dagar kl 10.00 - 16.00.

Covid-19 – Coronavirus Om du har luftvägssymtom kan vi inte ta emot dig i vårt väntrum på grund av risken för allmän smittspridning av Coronavirus. Är du allmänpåverkad eller att vård inte kan vänta, ring: Alléjouren 031-725 00 54 för vidare handläggning. Stanna hemma om du är lindrigt sjuk! Gå inte in i väntrummet på Alléjouren!

Alléjouren ligger på Södra Allégatan 6, ett stenkast från Järntorget.

Södra Allégatan 6, 413 01, Göteborg - visa på karta
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00 Och röda dagar

Alléjouren, Haga-Annedal

1,8

21:32 - 29 maj, 2018 skrev:

Mycket arrogant läkare som inte egentligen ville ge någon hjälp och gav en bedömning på ca 30 sekunder, ställde inga följdfrågor, brydde sig inte alls om vad jag sa att jag testat eller upplevt, kändes som att personen bara ville att jag skulle gå där ifrån så snabbt som möjligt. Läkaren sa uttryckligen att jag kan gå till en annan läkare om jag inte var nöjd med bedömningen, och betedde sig otrevligt och i försvarsställning trots att jag bemött läkaren trevligt och rak. Personal i reception och sköterska var trevliga. Läkarens bemötande fick mig där emot att inte mer vilja besöka vårdcentralen, vilket är oturligt eftersom den är listad som jour för min vårdcentral.

1,8