Hemdal Barnavårdscentral

Västmanlands sjukhus, Västerås

Hemdal Barnavårdscentral

Välkommen till Hemdal Barnavårdscentral Vi ger råd och stöd till dig som är förälder med barn i åldern 0-6 år. Du är välkommen att vända dig till oss med alla frågor du har om ditt barns hälsa och ditt föräldraskap. Här kan du få stöd och vägledning i föräldrarollen och samtala om barns behov och utveckling. Du får också stöd och information om amning, mat och matvanor, sömn, sjukdomar, barnsäkerhet och vaccinationer. Behöver du boka, omboka eller avboka din tid? Gör det när det passar dig genom att logga in i e-tjänsterna. Mikaela Iveros Tove Hildingstam Åsa Lindén Maria Lindstedt Johanna Mosell Telefon 021-17 42 95

Informationen uppdaterades 09:04 - 7 nov, 2020

Logga - Kry