Viksäng Familjeläkarmottagning

Om Viksäng Familjeläkarmottagning

Vi erbjuder dig listning på familjeläkare,
din egen distriktssköterska, personal som samverkar i team, egen rehabilitering på Kraftkällan, mödra och barnhälsovård med samverkan i familjecentral.

Hos oss har du en egen familjeläkare och distriktssköterska som du kan nå direkt via telefon och/eller via e-tjänsterna.

Vi erbjuder även specialistmottagning avseende astma, diabetes, demens och hjärtsvikt.

Vi bedriver ett aktivt folkhälsoarbete genom vårt rökslutarstöd och KBT-mottagning.

Du är välkommen att lista dig hos oss. Du listas då hos den familjeläkare som har plats.

Återbud ring 021-17 50 18.

Regementsgatan 2, Västerås - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 avbok 021-175018
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Viksäng Familjeläkarmottagning

17:16 - 29 mar, 2019 skrev:

Jättenöjd, kunnig spansk läkare om både sjukdomar och medicin. Har nyligen bytt från en stadsdel till denna och är supernöjd. Dessutom väldig ordning då ingen betalning med förklaring varför jag är där och vem jag är som andra kan höra utan helt privat bakom stängd dörr.
/Kalle