Tandreglering, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Tandreglering, Västmanlands sjukhus Västerås

Verksamheten är till för hela Västmanland och vi finns på sjukhusen i Västerås och Köping.

Vi åtgärdar bland annat problem med bett och felställda tänder, i första hand på barn och ungdomar. Vi strävar efter en så god bettfunktion som möjligt, men även större utseendemässiga problem med tänder behandlas.

Västmanlands Sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
Tänk på inför ditt besök hos oss att det finns patienter och personal som är allergiska mot pälsdjur och parfym.
Du behöver remiss för besök hos oss. Remissen utfärdas vanligen av din tandläkare.
Ortodonti