Öppet måndag från 08:00

Habiliteringsmottagning barn, Barnmottagningen Västerås, Barn- och Ungdomskliniken

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås

Vi tar emot barn som har neurologiska handikapp och är inskrivna på Handikappcentrum. Barnet kan exempelvis ha en utvecklingsstörning, autism, cp-skada, ryggmärgsbråck eller ett neurologiskt handikapp efter en olyckshändelse. Barnen kommer till vår habiliteringsmottagning för medicinsk utredning och behandling av läkare och sjuksköterskor. Övrig behandling får barnen på Habiliteringscentrum.

Informationen uppdaterades 09:03 - 11 nov, 2020

Logga - Kry