Hjärtavdelningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Hjärtavdelningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Hjärtavdelningen är en akutmedicinsk slutenvårdsavdelning med integrerade hjärtintensivplatser. Vår specialitet är hjärtsjukdomar.

Dagtid Måndag-Fredag finns även hjärtdagvården öppen. Dit kallas patienten hemifrån för att utföra en behandling eller undersökning mot en hjärtdiagnos.

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
  • Måndag - Söndag 13:00 - 19:30
Undvik parfym och andra starka dofter. Ta ej med blommor. Påslagna mobiltelefoner tillåtna.
Kardiologi