Avdelning 80, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Avdelning 80, Västmanlands sjukhus Västerås

Avd 80 är en onkologisk vårdavdelning för patienter i Västmanland som tillhör onkologikliniken. På vår avdelning arbetar läkare, sjuksköterskor och undersköterskor. Kliniken har två kuratorer, en psykolog och två dietister. Varje vecka kommer även sjukgymnast och arbetsterapeut och arbetar hos oss.

Västmanlands sjukhus Västerås - visa på karta
Du får endast röka på anvisade platser.
Du behöver remiss för besök hos oss.
Onkologi