Avdelning 607 Avancerad psykiatri i hemmet, Mölndal

Om Avdelning 607 Avancerad psykiatri i hemmet, Mölndal

Avdelning 607/APIH är en enhet som erbjuder integrerad sluten och öppenvård (så kallad SLÖP). Enhetens målgrupp är personer med psykossjukdom och stora och sammansatta funktionsnedsättningar. Vårt upptagningsområde är främst centrala och västra stadsdelarna i Göteborg, men även patienter från andra delar av Göteborg är välkomna.

Tunnlandsgatan 2A, 421 37, Västra Frölunda, Byggnad 2, Högsbo sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 13:00 1/6 t o m 31/8
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 1/9 t o m 31/5