Ortopedisk och kirurgisk vårdavdelning

Om Ortopedisk och kirurgisk vårdavdelning

Här samsas ortoped- och kirurgpatienter om 22 vårdplatser. För att bedriva effektiv vård med bra kvalitet bedrivs endast planerad vård i Karlshamn.

Vanliga ortopedoperationer är höft- och knäplastiker samt ryggkirurgiska ingrepp. Galloperationer, prostataoperationer, gastric by-pass (överviktsoperation) och plastikoperationer är kirurgens mest frekventa ingrepp.

Blekingesjukhuset, Entrévägen, byggnad 5 - visa på karta
  • Måndag - Söndag 14:00 - 16:00
  • Lördag - Söndag 13:00 - 19:00
Kirurgi, Ortoped

Ortopedisk och kirurgisk vårdavdelning

21:30 - 16 mar, 2017 skrev:

helt underbar personal, hjälpsamma och öppna, skulle lätt rekommendera dem

16:50 - 16 feb, 2017 skrev:

Det är nu ett år sedan jag blev opererad för spenal stenos i nackryggen. Kan inte i ord beskriva hur tacksam jag är för det otroliga vården jag fick. Efter rehabilitering på 8v fungerade jag fullt igen. Alla!! Från kirurgerna med team till vård avdelningens personal var fantastiska.
Ni är och förblir mina hjältar.
/Stefan

10:00 - 02 feb, 2017 skrev:

Min tid på avdelningen och den vård jag fick i samband med byte av knän var mycket bra vid båda tillfällena. En trevlig tid att minnas både vad gäller personal och övriga patienter.

07:53 - 24 feb, 2016

19:17 - 25 maj, 2015 skrev:

Under min vistelse kände jag av en viss särbehandling mellan GBP-patienter jämfört med andra patienter av vissa i personalen. Läkare Sjuksköterskor Sjukgymnaster Kirurger gjorde ett fantastiskt jobb dock! Tack!

3,0