Närhälsan Gamlestadstorget jourcentral, Göteborg

Om Närhälsan Gamlestadstorget jourcentral, Göteborg

Ibland behöver man vård utanför vårdcentralens öppettider. På jourcentralen tar vi hand om dig som behöver hjälp kvällar eller helger med sjukdom och besvär som inte kan vänta till nästa dag, vi har även öppet helgdagar.

Hos oss träffar du sjuksköterska och vid behov läkare som gör en bedömning av ditt hälsoläge.

Gamlestadsvägen 4, 415 02, Göteborg, B 15 - visa på karta
Drop-in
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00 och helgdagar
Receptförnyelser, remisser, intyg och förlängning av sjukskrivningar och kroniska åkommor tar vi hand om på Vårdcentralen på dagtid på bokade tider om du är listad hos oss.