Barn- och ungdomsmottagningen i Karlskrona

Om Barn- och ungdomsmottagningen i Karlskrona

På barn- och ungdomskliniken ger vi specialiserad barnmedicinsk vård till alla barn och ungdomar upp till 18 år.

Vårt mål är att arbeta personcentrerat och vi arbetar utifrån Barnkonventionen och NOBABS standard.

Om du behöver söka vård för ditt sjuka barn kontaktar du i första hand din vårdcentral eller 1177 Vårdguiden.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentré, hiss I - visa på karta
Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomskirurgi, Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomsmedicin, Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomsortopedi, Allergologi, barn och ungdom, Medicin, barn och ungdom

Barn- och ungdomsmottagningen i Karlskrona

22:30 - 15 dec, 2017