Medicinklinik Endokrinologimottagning Karlskrona

Om Medicinklinik Endokrinologimottagning Karlskrona

Till endokrinologimottagningen kommer patienter som har endokrin sjukdom, alltså hormonsjukdomar. Här träffar man främst endokrinologläkare. Du som kommer för behandling får även träffa en sjuksköterska där olika belastningar utförs.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentrén, byggn 26 - visa på karta
Vi tar emot patienter via remiss. Det går också bra att ta kontakt med oss genom en egenremiss. Du hittar en remiss för nerladdning under Vårt utbud.
Endokrinologi