Könsmottagning Sahlgrenska, Göteborg

Gröna stråket 16, 413 46, Göteborg

Könsmottagning Sahlgrenska, Göteborg

Mottagningen undersöker, behandlar och följer upp patienter med misstanke om könssjukdomar. Har du testat dig på klamydia.se och är positiv, kan du komma för behandling hos oss eller om du fått partnerbrev/samtal. På vår mottagning kan du testa dig för sexuellt överförbara infektioner. För övriga sjukdomar och diagnoser såsom kondylom och utslag får du söka på ex. vårdcentral för bedömning först. Om behov finns för bedömning eller behandling har vårdcentralen möjlighet att skriva remiss till oss. Avbokning: 031-343 83 31, dygnet runt Tids-/Ombokning: 031-343 83 31 mån-fre 11-12 Rådgivning:031-343 83 31 mån-tor 13-14 Kurator: 031-343 83 39, 031- 342 42 82 (svarar i mån av tid) Tider kan även bokas via 1177.se e- tjänst sök könsmottagningen Sahlgrenska Sjukhuset Finns tider att boka till läkare vid besvär och tider till sköterska för att testa sig för säkerhets skull.

Informationen uppdaterades 17:04 - 29 jun, 2021

Måndag - Söndag : 00:00 - 00:00 Avbokning