Öppet måndag från 08:00

Tandläkare Marie Collin, Göteborg

Geijersgatan 7A, 411 34, Göteborg

Tandläkare Marie Collin, Göteborg

Allmäntandläkare med mycket vidarutbildning speciellt inom protetik och bettfysiologi. Arbetar i nätverk med specialister: endodonti Gunnar Ståhl, kirurgi Ola Nossby och Torsten Lindblad, ondonti Thomas Östendahl. Oral medicin skickar patienter till mig för behandling. Arbetar även med patienter med psykiska och fysiska handikapp samt tandvårdsrädda.

Informationen uppdaterades 09:17 - 16 feb, 2021

3 / 5

12 nov, 2020 Laila S. skrev:

Marie och Ian har den största respekt för sina patienter. Har gått hos Marie i över 30 år och kommer fortsätta att gå hos Collin oavstt om det är Marie eller Ian

28 aug, 2020 Kyra L. skrev:

Måndag - Torsdag : 08:00 - 17:00