Gävle Läkarmottagning AB

Staketgatan 32, 803 11 Gävle

Gävle Läkarmottagning AB

Varmt välkommen till vår mottagning!
Mottagningen startade i augusti 2020 då jag Dr Henrik Wrethling tog över rätten att bedriva mottagningen på nationella taxan av Dr Eva Domert.

För er patienter som kommer på sjukvårdsbesök innebär detta att det är samma kostnad som på en hälsocentral då vi har samarbetsavtal med Region Gävleborg. Vi har inget remisskrav. Frikort gäller.
Vi har främst planerad mottagning men ring vid akuta problem så tar vi emot efter förmåga.
Förutom vanliga primärvårdfrågor jobbar vi även med läkarintyg till tex körkort, hälsokontroller, försäsongsundersökningar av idrottare och försäkringspatienter.

Vi använder oss av Region Gävleborgs IT-system vilket underlättar journalhanteringen och ökar därigenom patientsäkerheten. Mottagningen är kontantfri och betalning sker med kort, Swish eller faktura för företag.
För mer info titta vidare på vår hemsida!

Informationen uppdaterades 09:07 - 18 feb, 2021