Bergslagsvägen 17, Centrumgallerian, Finspång

Synsam Finspång

Välkommen till Synsam Finspång!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik i Centrumgallerian i Finspång. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Finspång finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Synsam Finspång hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Finspång - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam i Finspång!

Informationen uppdaterades 11:53 - 29 sep, 2022

0122-10# ## Visa nummer