Arbetsterapi Akutrehab Falun

Om Arbetsterapi Akutrehab Falun

Akutrehab servar Falu lasaretts mer akuta kliniker där den huvudsakliga insatsen från vår enhet gäller bedömning av kognitiv förmåga, handfunktion, fortsatt rehabiliteringsbehov samt möjlighet att fungera tillfredsställande i sitt hem efter utskrivning. Därtill kommer upprättande av träningsprogram, ortos/handskenetillverkning och utprovning/utlämning/inträning av personliga hjälpmedel.

Falu lasarett - visa på karta
Doftfritt. Parfym, rakvatten och andra starka dofter kan vara besvärligt för en del. Undvik därför detta när du besöker oss. Du får endast röka på anvisade platser. Mobiltelefon får endast användas i blå zoner, vid osäkerhet fråga personalen. All personal har tystnadsplikt.