Hjärtmottagning Falun

Om Hjärtmottagning Falun

Den mesta av klinikens öppna vård sker sker på hjärtmottagningen.

Där finns specialister inom flera områden t.ex. olika EKG-undersökningar, ultraljud, pacemakerinplantationer.

Falu lasarett - visa på karta
Doftfritt. Parfym, rakvatten och andra starka dofter kan vara besvärligt för en del. Undvik därför detta när du besöker oss. Du får endast röka på anvisade platser. Mobiltelefon får endast användas i blå zoner, vid osäkerhet fråga personalen. All personal har tystnadsplikt.
Remiss eller egen vårdbegäran
Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi, Kardiologi

Hjärtmottagning Falun

09:05 - 22 jul, 2019 skrev:

Jag vill tacka Christer Zedigh och hans kollegor,samt sköterskor och övrig personal på hjärtcentrum för att jag fått mitt liv tillbaka. Jag mår idag som i fornstora dagar och alla mina besvär av den kärlkramp är som bortblåst vilket gör att min livskvalité ökat med minst 200%. Jag har slutat med all kärlkrampsmedecin och jobbar hårt med kost och motion gör att vårda den tid jag fått kvar att leva på allra bäst sätt. Ett mycket varmt och stort TACK till alla goda och trevliga personal sim tålmodigt kämpar på med att göra livet lättare och höja vår livskvalité med ert arbete. Åter igen TACK.

09:19 - 25 jul, 2015 skrev:

Inget ställe man uppsöker om man inte måste men hamnar du där är känns det bra. Trevlig och mycket professionell personal. Fick intrycket att miljön inte var sönderstressad.

22:36 - 20 maj, 2013 skrev:

Mycket bra bemötande vid telefonkontakt, samt vid mina läkarbesök sedan 15 år tillbaka. Hjälpsamma och trevliga!