Hjärtmottagning Falun

Om Hjärtmottagning Falun

Den mesta av klinikens öppna vård sker sker på hjärtmottagningen.

Där finns specialister inom flera områden t.ex. olika EKG-undersökningar, ultraljud, pacemakerinplantationer.

Falu lasarett - visa på karta
Remiss eller egen vårdbegäran
Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi, Kardiologi

Hjärtmottagning Falun

09:19 - 25 jul, 2015 skrev:

Inget ställe man uppsöker om man inte måste men hamnar du där är känns det bra. Trevlig och mycket professionell personal. Fick intrycket att miljön inte var sönderstressad.

22:36 - 20 maj, 2013 skrev:

Mycket bra bemötande vid telefonkontakt, samt vid mina läkarbesök sedan 15 år tillbaka. Hjälpsamma och trevliga!