Bariatrisk mottagning Falun

Om Bariatrisk mottagning Falun

Bariatrisk mottagning är en specialistenhet inom Landstinget Dalarna för personer med fetma.

Falu lasarett, Söderbaums väg 5 - visa på karta
Doftfritt. Parfym, rakvatten och andra starka dofter kan vara besvärligt för en del. Undvik därför detta när du besöker oss. Du får endast röka på anvisade platser. Mobiltelefon får endast användas i blå zoner, vid osäkerhet fråga personalen. All personal har tystnadsplikt.
Remiss eller egen vårdbegäran.