Tandreglering Falun

Om Tandreglering Falun

Tandreglering. Behandlingar på barn och vuxna. Samverkar med andra specialister inom käkkirurgi och protetik för behandling av anomalier inom käkarna. Tandteknisk verksamhet.

Manhemsvägen 28, Falun - visa på karta
  • Fredag 12:00 - 13:00 Lunchstängt
  • Måndag - Fredag 12:15 - 13:00 Lunchstängt
Remiss från tandläkare.

Tandreglering Falun

3,5

07:53 - 17 maj, 2016

10:11 - 20 aug, 2014 skrev:

Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt.

3,0