Öppet i morgon från 07:30

Ögonmottagning Fagersta, Västmanlands sjukhus Fagersta

Floragatan 1, Fagersta

Ögonmottagning Fagersta, Västmanlands sjukhus Fagersta

Vi tillhör Ögonkliniken Västmanland, som svarar för den större delen av ögonsjukvården i Västmanland. Ögonkliniken har en varierad verksamhet och utför både medicinska och kirurgiska behandlingar. Den ögonkirurgiska verksamheten är centraliserad till Västerås. Sök gärna en optiker om synen långsamt försämrats. Om din optiker inte kan utesluta ögonsjukdom skickar optikern remiss till oss. Du kan ta kontakt med din familjeläkare om du tror att dina ögonproblem kan hänga ihop med eventuella andra sjukdomar. Din familjeläkare kan också behandla och handlägga många ögonåkommor, inte minst allergiska besvär.

Informationen uppdaterades 09:03 - 10 nov, 2020

Logga - Kry

4 / 5

16 dec, 2013 Anders skrev:

Ögonmottagningen är proffsig och ger ett stabilt intryck

Måndag - Torsdag : 07:30 - 16:30
Fredag : 07:30 - 11:30