Distriktssköterskemottagningen Vårdcentralen Bagareg Nyköping, Nyköping

Om Distriktssköterskemottagningen Vårdcentralen Bagareg Nyköping, Nyköping

På mottagningen arbetar både distriktssköterska, sjuksköterska och undersköterska. Vi hjälper dig med råd om din hälsa och kan kontrollera ditt blodtryck. Du får även hjälp med att ta bort stygn och att lägga om sår. Det är oss du pratar med när du ringer för att boka en läkartid. Vi ger också vaccination mot t ex TBE och influensa, samt inför utlandsresa.

Bagaregatan 3 D - visa på karta
  • Måndag - Lördag 07:15 - 17:00