Öppet måndag från 08:00

Ungdomsmottagningen Eksjö

Familjecentralen, Prästängsvägen 4, Eksjö

Ungdomsmottagningen Eksjö

Ungdomsmottagningen är till för ungdomar som är från 13 till 21 år. Hit kan du vända dig om du har frågor om sex, din egen kropp och preventivmedel, eller om du har funderingar kring relationer, stress, nedstämdhet, identitet. Du kan också testa dig om du är orolig att du har fått en könssjukdom. Graviditetstest finns också på mottagningen. Vi som arbetar på ungdomsmottagningen är barnmorskor och kuratorer. Alla besök är kostnadsfria och all personal har tystnadsplikt.

Informationen uppdaterades 09:23 - 18 feb, 2021

Drop-in-tider