Barn- och ungdomsavdelning, Borås

Om Barn- och ungdomsavdelning, Borås

På avdelningen vårdas barn och ungdomar i åldern 0 - 18 år för sjukdomar inom alla olika specialiteter, som till exempel medicin, kirurgi, ortopedi, öron och ögon.

Brämhultsvägen 53, 501 82, Borås, Ingång 1, Hiss A, plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Ta inte med blommor och undvik parfym på grund av astma/allergi. Tänk på att vissa barn är mycket infektionskänsliga.
Medicin, barn och ungdom, Onkologi, barn och ungdom

Barn- och ungdomsavdelning, Borås

08:39 - 11 apr, 2016