Vuxenpsykiatrisk mottagning beroende, Borås

Om Vuxenpsykiatrisk mottagning beroende, Borås

Vuxenpsykiatrisk öppenvårdsmottagning har uppdraget att behandla patienter som hör till den specialiserade psykiatrins målgrupp och som har ett missbruk/beroende. Öppenvårdsmottagningen utreder, behandlar och samverkar med anhöriga, andra vårdgivare och myndigheter. Mottagningen har också ett konsultativt arbetssätt gentemot övriga psykiatriska mottagningar.

Syster Toras väg, 501 82, Borås - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 10:00 Sekreterare Va
  • Måndag - Fredag 11:00 - 12:00 Ssk Beroende V
  • Måndag - Fredag 13:00 - 15:30 Sekreterare Va
  • Måndag - Fredag 14:00 - 15:00 Ssk Beroende V
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:30 Lunch 12:00-12:45
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:30 Lunch 12:00-12:45
Mottagningen ligger på Solhem, strax utanför sjukhusområdet (se karta).

Vuxenpsykiatrisk mottagning beroende, Borås

3,5