Tandregleringen Oskarshamn

Om Tandregleringen Oskarshamn

Vi tar emot dig som har avvikelser i bettet och behöver tandreglering. Du som kommer till oss kan exempelvis ha tänder som vuxit snett, sitter för tätt eller ha något annat besvär när du biter ihop dina tänder. Tänder som står snett eller för trångt går att rätta till, även i vuxen ålder.

Om dina tänder behöver regleras så gör vi det i huvudsak med hjälp av en fastsittande eller avtagningsbar tandställning.

Verksamhetschef: Aleksandar Zoric
Kliniksamordnare: Helen Hultman

Stora Torget 3, 572 42 Oskarshamn - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag 07:30 - 17:00
Remiss från tandläkare eller läkare.
Ortodonti