Capio hälsocentral Dragonen

Om Capio hälsocentral Dragonen

Välkommen till Capio Hälsocentral Dragonen!

Om du blir sjuk och behöver rådgivning tar vi hand om dig. Du ska inte behöva vänta länge, därför anstränger vi oss för att det ska vara enkelt att nå oss. Hos oss får du ett professionellt omhändertagande med ett gott bemötande. Du erbjuds fast läkarkontakt med erfarna distriktsläkare.

Vi erbjuder även: distriktssköterskemottagning, arbetsterapi, barn- och mödravårdscentral, diakon, dietist, psykolog, sjukgymmnast och medicinsk fotvård.

Välkommen att lista dig hos oss!

Lista dig hos Capio hälsocentral Dragonen

Ridvägen 12 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Återuppringning
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet

Capio hälsocentral Dragonen

2,6

15:43 - 13 mar, 2020 skrev:

Går inte att få tag på, ringer inte upp.

1,5

12:55 - 24 aug, 2016 skrev:

Dåligt att det inte går att bli uppringd av er när ni inte kan svara.

3,8