Kronetorpsvägen 2, Burlöv center - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00
Logo Synsam Burlöv

Om Synsam Burlöv

Välkommen till Synsam Burlöv!

I vår välsorterade butik på Kronetorpsvägen 2 i Burlöv Center i Arlöv kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Burlöv hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Burlöv

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Burlöv på Kronetropsvägen 2 i Burlöv Center i Arlöv och boka en tid!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Burlöv

Synundersökning hos Synsam Burlöv i Arlöv

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Synsam Burlöv i Burlöv Center i Arlöv. Undersökning av ögat Om du uppl...

Skaffa glasögon hos Synsam Burlöv i Arlöv

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Burlöv i Burlöv Center i Arlöv! Glasögon är till för att korrigera di...

Skaffa linser hos Synsam Burlöv i Arlöv

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Burlöv i Burlöv Center i Arlöv kan vi hjälpa dig. At...

Karta - Kronetorpsvägen 2, Burlöv center