Distriktssköterskemottagningen Vårdcentr Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Om Distriktssköterskemottagningen Vårdcentr Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

På mottagningen jobbar distriktssköterskor och undersköterskor. Vi kan hjälpa till med att kolla blodtrycket, lägga om sår, ta bort stygn och ge injektioner. Vi har även specialutbildade distriktssköterskor som har mottagning för diabetiker, astma/KOL patienter och patienter som behöver utredas för inkontinens. Vi har mottagning för patienter som vill sluta röka, hjälp med att komma igång med någon form av aktivitet. $Vi hjälper också till med vaccinationer.

Gästabudsvägen 6 - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 07:30 - 17:00