Dietistmottagningen Nyköpings lasarett, Nyköping

Om Dietistmottagningen Nyköpings lasarett, Nyköping

I Region Sörmland arbetar legitimerade dietister både på sjukhus och på vårdcentraler i hela länet. På dietistenheten -Sörmland får du individuell kostrådgivning med hänsyn tagen till din medicinska diagnos och behov av energi och näring. Remiss behövs för att träffa dietist och det får du av din läkare eller av annan legitimerad personal inom hälso- och sjukvården.

Nyköpings lasarett, entré 4 eller 5, Samlingsvägen 13 eller 11 - visa på karta
Dietist