CharlieCare - digital sexologisk rÄdgivning

CharlieCare Ă€r en digital vĂ„rdgivare som hjĂ€lper dig som har sexuella besvĂ€r. Med hög tillgĂ€nglighet kan du alltid rĂ€kna med att snabbt fĂ„ hjĂ€lp med dina frĂ„gor och besvĂ€r. Digital rĂ„dgivning ger dig möjlighet att sjĂ€lv vĂ€lja en plats dĂ€r du kĂ€nner dig trygg för att kunna prata om dina sexuella besvĂ€r. VĂ„ra sexologer har mĂ„nga Ă„rs erfarenhet av samtal och rĂ„dgivning kring sexualitet. VĂ„r erfarenhet Ă€r din trygghet!

CharlieCare erbjuder tider dagar, kvÀllar och helger.

Vad kan du fÄ hjÀlp med hos CharlieCare?

Om du upplever ett sexuellt besvÀr eller sexuella problem med din partner, kan du fÄ stöd och rÄdgivning av en sexolog hos CharlieCare. Du kan vÀnda dig till CharlieCare för bland annat:

• erektionsbesvĂ€r

• tidig utlösning

• nedsatt lust

• sex vid klimakteriet

• smĂ€rta

• kĂ€nslor kring sex

• sexuell lĂ€ggning och identitet

• orgasm

• relationer.

CharlieCare - Det trygga valet nÀr sex kÀnns svÄrt!

SĂ„ blir du patient hos CharlieCare

Det Àr enkelt att bli patient hos CharlieCare. Du börjar med att logga in pÄ den digitala tjÀnsten och dÀrefter vÀljer du den tid som passar dig bÀst. Det digitala besöket sker sedan i CharlieCares plattform. Mer om hur det fungerar kan du lÀsa pÄ CharlieCares hemsida.

CharlieCare bedriver regionsfinansierad vÄrd. Patientavgift 200kr. Frikort gÀller.

VÀlkommen att kontakta CharlieCare redan idag för sexologisk rÄdgivning!

CharlieCares logga

Informationen uppdaterades 09:50 - 24 jun, 2024

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Baserat pÄ 1 omdöme

12 dec, 2023

Ett fantastiskt besök. Nu jobbar jag vidare med de verktyg jag fick. KÀnns lovande!

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet