Sveavägen 79, Stockholm

Vaccination mot TBE

Vaccination mot influensa

Vaccination mot bältros

Välkommen till Vaccinationsgruppen Vasastan!

Vaccinationsgruppen är ett familjeföretag som funnits i 36 år. Vi erbjuder vaccinationer inom alla områden, oavsett om du vill fylla på ditt grundskydd, ska ut och resa eller om du vill vaccinera dig mot influensa, livmoderhalscancer eller TBE. Här erbjuds du kompletta sortiment av vacciner, tester och intyg.

Vaccinationsgruppens erbjuder en vaccinationsguide på deras hemsida som ger dig en fingervisning om vilka vacciner du behöver för ett visst resmål.

Dessa vaccin erbjuds på Vaccinationsgruppen Vasastan:

Dessa är exempel på några av de vanligaste vaccinerna som erbjuds:

• Vaccin mot vattkoppor

• Vaccin mot Hepatit A & B

• Influensavaccin

• Mässlingsvaccin

• Stelkrampsvaccin

• Koleravaccin

• Vaccin mot tuberkolos

• Vaccin mot Gula febern.

Så hittar du till mottagningen

Du hittar mottagningen på Sveavägen 79. Mottagningen ligger på gatuplan och det går utmärkt att åka kollektivt till mottagningen. Närmsta tunnelbanestationer är Odenplan och Rådmansgatan. Om du väljer att ta bilen finns ett stort parkeringsgarage i närheten på Odengatan, endast 200 meter bort.

Vaccinationsbuss

Under våren och sommaren åker Vaccinationsgruppens bussar runt i länet och vaccinerar mot TBE i samarbete med ICA och IKEA.

Du kan antingen boka en tid via vår sajt, eller komma förbi på drop-in. För den mest uppdaterade informationen avseende öppettider och annat, vänligen besök Vaccinationsgruppens hemsidan.

Varmt välkomna till oss på Vaccinationsgruppen Vasastan!

Informationen uppdaterades 15:30 - 5 apr, 2024