Aqua Dental Västerås, Privata tandläkare
dental care

Aqua Dental Västerås, Privata tandläkare

, Västerås

Vasagatan 25 (IGOR-huset), Västerås, 72215

Centrala Västerås, i Kvarteret Igor, ligger vår klinik. Det är enkelt att hitta och ta sig hit. Här erbjuder vi ett personligt bemötande, hög service och professionell tandvård. Vår klinik är modern och påminner inte om det du förknippar med traditionell tandvård, utan den är framtagen med dig som patient i fokus. Det ska inte behöva vara jobbigt att gå till tandläkaren. Som tandvårdskedja har Aqua Dental målsättningen att göra tandvården mer tillgänglig för alla. Vi vill att fler personer ska gå regelbundet till tandläkaren. Med regelbundna tandläkarbesök kan eventuell problematik upptäckas och åtgärdas i tid så att de slipper bli både omfattande och kostsamma. Genom passion, tillgänglighet och kvalitet vill vi erbjuda dig den tryggaste och bästa tandvården.
I Centrala Västerås, i Kvarteret Igor, ligger vår klinik. Det är enkelt att hitta och ta sig hit. Här erbjuder vi ett personligt bemötande, hög service och professionell tandvård. Hit är hela familjen välkommen och du vi kommer att erbjuda all form av tandvård, både förebyggande-, estetisk- och specialisttandvård. Självklart tar vi även emot patienter för akut tandvård i Västerås. Kliniken är modern och påminner inte om sådant som du förknippar med traditionell tandvård. Precis som våra andra kliniker arbetar vi nästan uteslutande digitalt, vilket innebär att allt material, röntgenbilder och journaler sparas digitalt. Aqua Dental arbetar mycket digitaliserat och därför sparas allt material, röntgenbilder, kliniska fotografier och journaler digitalt. Något som medför mycket positivt både för oss och för dig som patient.

Informationen uppdaterades 08:29 - 1 mar, 2024

Tandstensborttagning - för dig över 23 år
Tandläkarundersökning - för dig över 23 år

Söndag:09:00 - 16:00

Söndag:08:00 - 16:00

Allmäntandvård, Tandhygienistverksamhet, Bettfysiologi, Endodonti, Käkkirurgi, Oral protetik, Ortodonti