Drottninggatan 9, Gävle

Hörseltest

Välkommen till Synsam Hörsel - din audionom i Gävle!

Hos oss på Synsam Hörsel Gävle får du träffa legitimerade audionomer. Vi kan hjälpa dig som har nedsatt eller skadad hörsel. Eftersom vi är en privat klinik behöver du ingen remiss för att boka tid hos oss, och våra väntetider är korta. Du hittar vår auktoriserade hörselklinik på Drottninggatan 9 i Gävle.

Vill du passa på att även undersöka din syn, så finns vår optiker i samma lokal. Du kan boka en tid för synundersökning i anslutning till ditt hörseltest.

Vad kan Synsam Hörsel Gävle hjälpa dig med?

Synsam Hörsel Gävle är en legitimerad och leverantörsoberoende hörselmottagning. Vi är måna om att kunna erbjuda en individuell hörsellösning för alla våra kunder. Hos oss kan du få hjälp med allt från hörseltest och konsultation, till val och utprovning av hörapparater. Vi ser till att du får en hörapparat som är anpassad efter just dig och dina behov och skulle det behövas, kan vi slussa dig vidare till öron-näsa-hals-specialister. Du har vårt fulla fokus och engagemang!

Hos oss får du hjälp med att byta batterier i din hörapparat

Idag är alla hörapparater batteridrivna och drivs av specialbatterier. Hos oss på Synsam Hörsel Gävle kan vi erbjuda batterier till de flesta hörapparater. Du hör två ljudsignaler när det är dags att byta batterier, och ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs då av. När det sker hörs fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera. Hos oss kan du få hjälp med batterier till din hörapparat!

Utbudet hos Synsam Hörsel Gävle

• Hörseltest

• Utprovning av hörapparater

• Batterier till hörapparater

• Behandling av tinnitus

• Hörselskydd.

Öppet köp och prisgaranti

Vi vill verkligen att du ska känna dig nöjd med din hörapparat. Därför erbjuder vi 30 dagars öppet köp och prisgaranti på alla hörapparater i vårs sortiment.

Låt oss på Synsam Hörsel Gävle direkt hjälpa dig med din hörsel! Välkommen!

Informationen uppdaterades 09:20 - 16 apr, 2024

22 feb, 2024