Belly Balance

Varmt välkommen till Belly Balance!

Hos Belly Balance får du hjälp av en legitimerad dietist direkt - utan omvägar och remisstvång. Då konsultationerna sker online tar vi emot patienter från hela Sverige.

Digital IBS-behandling direkt i appen Belly Balance

IBS är en funktionell magtarmsjukdom som drabbar 15-20 % av världens befolkning med symtom som uppblåsthet, gaser, förstoppning och diarré. Utifrån egna erfarenheter och forskning har vi på Belly Balance skapat en digital IBS-behandling för att hjälpa dig till en bra magkänsla. Behandlingen är baserad på den vetenskapligt bevisade kostbehandlingen FODMAP i kombination med kunskap om magen, yoga och mindfulness vilket hjälper över 75% av våra användare. Behandlingen är gratis och för dig som vill ha recept, veckomenyer och FODMAP-scanner kan du uppgradera till premium. Om du bokar paketerbjudande får du förutom tillgång till appen även personlig hjälp av en dietist.

Boka dietist för personlig kostrådgivning

Förutom att vara specialister på IBS och magtarmsjukdomar har våra dietister lång erfarenhet av att behandla och ge rådgivning vid olika sjukdomar och tillstånd såsom:

• Diabetes typ 2

• Höga blodfetter

• Allergier och intoleranser

• Övervikt

• Undervikt

Boka en tid för konsultation, eller ladda ned appen och få tillgång till en digital IBS-behandling, redan idag!

Informationen uppdaterades 15:37 - 24 okt, 2023