Kärrtorpskliniken

Kärrtorpskliniken

Vikstensvägen 27, Johanneshov

Akut tandvård

Varmt välkommen till oss på Kärrtorpskliniken!

Välkommen till en tandläkarklinik med traditioner - redan 1950 kunde man göra ett tandläkarbesök här - och tandläkare Andreas Szekely har arbetat på kliniken sedan 1982. Här finns också en duktig tandsköterska på plats, vilket gör att du kan få hjälp att få ett friskare och vitare leende.

Alla i familjen kan göra ett besök hos Kärrtorpskliniken, både barn och äldre. Dessutom har personer under 23 år gratis tandvård. Som patient rekommenderas du att nyttja det förmånliga tandvårdsbidraget som gör besöket något billigare. Hos oss kan såväl gamla som nya patienter boka tid för att få ett vänligt och professionellt bemötande.

Vi är medlemmar i Privattandläkarna.

Hos oss kan du bland annat få hjälp med:

• Tandläkarundersökning
  • Akut tandvård
  • Tandstensborttagning
  • Estetisk tandvård
  • Bettskena
  • Snarkskena
  • Rotfyllning
  • Tandutdragning

Vi erbjuder förebyggande tandvård och även estetiska behandlingar och implantat. Hos oss kan du känna dig trygg med att få akut tandvård när du har problem med tänderna. Kontakta oss för att få en tid snabbt. Om du besväras av tandvärk eller besvärliga visdomständer finns det också möjlighet att få hjälp med lagning eller utdragning av tand. Efter många år som tandläkarklinik tror vi på vikten av att förena ett gott bemötande med långsiktigt arbete för att få nöjda och glada patienter.

Hitta till Kärrtorpskliniken

Vår klinik ligger på Vikstensvägen 27 i Kärrtorp, alldeles vid Kärrtorps centrum. Du kan enkelt ta dig till oss med tunnelbana och kliniken är endast ett stenkast från Kärrtorps tunnelbanestation. Om du vill ta bilen till oss så finns det gott om parkeringsplatser i Kärrtorps centrum.

Boka tid akut

Hittar ni ingen ledig tid och det är akut, ring oss så ordnar vi en tid samma dag.

Varmt välkommen att boka tid hos Kärrtorpskliniken, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 16:45 - 4 jul, 2022

17 mar, 2024

Tryggt och bra

8 sep, 2023

Ovanligt fint och personligt bemötande! Snabb och effektiv vård, korta väntetider

10 aug, 2023

Ingenting är omöjligt.

17 mar, 2023

28 feb, 2023

Mina varmaste rekommendationer Andreas och Rosie är toppen . Duktiga trevliga proffsiga tillgängliga. Bästa betyget från mig

Tisdag - Onsdag:07:30 - 17:00

08648#### Visa nummer