Närhälsan Hjo barnavårdscentral uppskattas för sin engagerade och trevliga personal, vilket bidrar till ett bra bemötande och omhändertagande. Professionella läkare och bra tillgänglighet framhävs. Dock finns det svårigheter med kontinuitet i läkarbesök, långa väntetider för telefonsamtal och ibland otrevligt bemötande, särskilt vid receptförnyelse.
Många tycker
Engagerad och trevlig personal
Bra bemötande och omhändertagande
Svårt träffa samma läkare
Lång väntan på telefonsamtal
Några tycker
Professionella läkare
Otrevligt bemötande ibland
Ifrågasatt vid receptförnyelse
Enstaka tycker
Bra tillgänglighet
Särskilt lämplig för
barn, barnhälsovård
*Sammanfattat från Google (20).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
Närhälsan Hjo barnavårdscentral uppskattas för sin engagerade och trevliga personal, vilket bidrar till ett bra bemötande och omhändertagande. Professionella läkare och bra tillgänglighet framhävs. Dock finns det svårigheter med kontinuitet i läkarbesök, långa väntetider för telefonsamtal och ibland otrevligt bemötande, särskilt vid receptförnyelse.
Många tycker
Engagerad och trevlig personal
Bra bemötande och omhändertagande
Svårt träffa samma läkare
Lång väntan på telefonsamtal
Några tycker
Professionella läkare
Otrevligt bemötande ibland
Ifrågasatt vid receptförnyelse
Enstaka tycker
Bra tillgänglighet
Särskilt lämplig för
barn, barnhälsovård
*Sammanfattat från Google (20).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!